Tuesday, February 8, 2011

selamat datang 2011

aku yang menulis...
OOHH tidak... nampaknya tahun 2011 ni aku mula tak sedar diri. mentang mentang la dah kurus skit.. padahal belum lagi capai target..
aku pi cameron higland.. aku belasah jagung... aku balik kg aku belasah nasik mak aku.. yg lama aku tak rasa... nasi lemak, mintak.. pulut kunyit.. pe lagi?/
patutla... badan aku naik balik...
bila menengok angka jarum penimbang tuhh dah lebih dari angka 70.. aku la mula gerun.. di buai mimpi bahawa aku akan gemuk cam belon balik.... huhu huuuu
ni nak tambah ke nak kurang ni?
suami pun duk tegur.. iaa dah membesar balik dah...?
hehehee ye ke?
soo ari ni aku kena siapkan nekad nak mula atkins balik.. kali niii sumpah aku buat sampai 60 kg.. janji janjiii....

ingat nak mula bulan january .. ni dah masuk february dah.... dah banyak kali aku tangguh ni.. dari minggu ke minggu sambil menjamu kengkawan nasi dagang... dan aku pun belasah sekali.. pastu sambut birhday..aku ngap jugak kek tu .. tambah lagi kuih tradisi... ooooo patut la ni la akibatnya,...
tak ingat duniaaaaaaa
pandan muka...
dah lee tu diet balikkkk... hoho hooo
start bila..? NOW.. sbb tangguh tangguh nanti berat tak tertangguh.. padan muka kooo.
kat sini aku poskan gambar makanan yang aku belasah masa aku lupa diri...

Ni la puding buih yang aku hidangkan..untuk diri sendiri dan kawan kawan seangkatan...

kek birthday yang lemak berkrim lagi manis... hehehehee


cuci mulut yang mengemukkan.. wa haha haaa..
dan yang lain lain aku tak sempat ambik.. tapi yang pasti apa yang aku belasahh lebih dr yang ku gambarkan...